Indoors 2017/2018

Ook het indoor gebeuren verdient aandacht in deze, omdat hier een groot gedeelte van onze inzet achter zit.

Zeer belangrijk zijn de indoors te Merselo.

Tijdens de Strijd der Districten (december 2017), een landelijke wedstrijd bestaande uit meerdere indoors door het land,
waarin op het laatst een overall  district winnaar uitkomt, was het weer bar en boos.
Iedereen werd geadviseerd niet de weg op te gaan, het sneeuwde flink, het was koud en glad, ongelukken op de weg
en toch kwamen ze uit alle hoeken van Limburg en Brabant om aan deze prestigieuze Mini Marathon mee te mogen doen.
Sommigen kwamen binnen met een flinke laag sneeuw op de koets, maar niets liet ons de pret drukken en gelukkig kwam iedereen ook weer veilig thuis. Hoewel sommigen met slechts 30 km per uur huiswaarts reden. Dit geeft aan dat het indoor gebeuren echt leeft bij de menners.

De Vaardigheid (februari 2018) die werd verreden is met een klein deelnemersveld,  maar met een uitgelezen stel menners een mooie wedstrijd. Helaas was er een glitsch bij de uitslag.
Het weer speelde deze keer weer zijn eigen spel, zon, sneeuw, kou, brrr. gooi het maar in de hoed. Het parcours was leerzaam en mooi lang uitgezet. Met dank aan alle vrijwilligers en de juryleden die er toch altijd weer een mooi spektakel ervan weten te maken, hopen we op een mooi seizoen in 2018!!!!

Besneeuwde aanspanningen in de binnenbak