Kerstwandeling 2018/2019

En wat hadden we een gezellige perfecte dag met onze kerstwandeling dit jaar. We waren deze keer bij de familie van Haren in Vierlingsbeek. Hun hele  kamer overhoop gehaald om onze grote groep kwijt te kunnen. Een groot voordeel was dat ze de houten vloer toch wilden schuren, dus dat kasten en tafels werden verschoven was niet zo erg.
Het weer was perfect en zonnig en de wandeling in Vierlingsbeek was verrassend mooi. Het is zelfs onderdeel van het Pieterpad.(het pad wat loopt van Pieterburen tot de st Pietersberg. Ook kwamen we bij de watermolen uit, oftewel de watermeule van bèk. En wat kregen we daar van Louis? Jawel een echte Bèkse Borrel. Die gaat er altijd wel in.
We hadden al een lekkere kop koffie met kerststol op, toen kwam de borrel en na de wandeling kwam heeeerlijke soep, worstenbroodjes en brood met ham en kaas op tafel. Nou nou, deze dame heeft genoeg gegeten voor twee dagen.
We hebben voor eind volgend jaar ook al een uitnodiging gekregen voor onze wandeling , die wordt in Heythuysen gehouden, zodat onze gastheer daar een keer niet ver hoeft te gaan om ons te ontmoeten.
Dus dat wordt ook weer een supergezellig dagje.
Wij, PR en Bestuur willen van harte familie van Haren bedanken voor een super dagje uit en wensen iedereen een mooie jaarwisseling en een geweldig komend men seizoen waarin iedereen zijn hart weer naar hartelust kan laten spreken in wat voor discipline ook.

Vriendelijke groeten
De PR commissie.