Menvereniging Peel en Maas spekt de clubkas met fantastische menmiddag.

Vandaag, zaterdag 17 september, hadden we een perfect weertje voor een perfecte middag mennen.
Zoals iedereen wel weet organiseert onze vereniging op verzoek bedrijfsuitjes en familiedagen.
Dit keer werd gevraagd om ringsteken, vaardigheid en of de mensen zelf mochten mennen.

Na een rondje bellen wie er tijd en zin had om dit mogelijk te maken waren Evers, Verhoeven, Thijssen, Smits, Tonnaers ,Rutte, Emonts en Keijsers allemaal klaar voor de start.
De Familie die dit had aangevraagd kregen waar voor hun geld. Verkoelen en Tonnaerts crossten in volle galop door de hindernissen op het terrein bij serve en zorgde voor rode koontjes bij de lefhebbers.
Bianca en mark reden de vaardigheid en namen alle tijd om de mensen rustigaan het gevoel van het mennen bij te brengen..
De dappere welsch van Evers was sympathiek als altijd en de witten van Manon waren bij de dames en kinderen populair.

De Familie had vooral veel schik bij het ringsteken waarbij de steker achterop stond in de koets en tot grote hilariteit bij de omstanders zorgde omdat het toch moeilijker was dan in eerste instantie leek om met een stokje door de ring te steken, terwijl de paarden in draf in totaal drie keer aan de drie palen voorbijreden.

Het leuke van deze middag is dat het voor onze vereniging ook een heel belangrijke bron van inkomsten kan zijn. Vroeger werd het zelfs zo’n 10 keer per jaar aangevraagd en zo konden we de clubkas aanvullen met hoognodige euro’s. Nu kwam deze middag voort omdat een van de organisators dit via iemand anders weer had gehoord. Dus goede referenties en goede PR zijn onontbeerlijk.

De basisaanvraag is 150 euro, dit kan worden aangevuld tot 300 euro naar gelang de personen per deelname. Met andere woorden, dit is voor onze club zeker geen grap!
Dus Zegt het voort, zorg voor een leuke dag voor groot en klein en help tegelijk je Menvereniging.

img-20160917-wa0006 img-20160917-wa0007 img-20160917-wa0008 img-20160917-wa0009 img-20160917-wa0010