Menwedstrijd Ysselsteyn 13-14 Augustus 2016

Deze spectaculaire wedstrijd is ieder jaar weer een pareltje in de kroon van toonaangevende menwedstrijden in Nederland.
Alleen al het feit dat deze wedstrijd voor de 28e keer wordt georganiseerd geeft aan hoe gedreven de vrijwilligers, trouw onze sponsors en geliefd deze wedstrijd bij de menners is.

De wedstrijd wordt verreden in de prachtig gelegen bossen van Ysselsteyn en omdat de hindernissen alle liggen op het gemakkelijk te bereiken hoofdterrein van Serve Keijsers en Mountainhorses VMD aan de Rouwkuilenweg kruising Pottevenweg te Ysselsteyn, kan iedereen die dit spektakel wil meemaken er van heel dichtbij van genieten.

De entree is net zoals alle jaren gratis en voor de kids is er ook genoeg te zien en te doen. Ook is er een prima catering binnen en buiten de tent.

Het programma is als volgt:

Zaterdag begint de Dressuur vanaf 9 uur. De laatste menner zal rond vier uur klaar zijn.
Zondag wordt de altijd spannende Marathon verreden, start is om 8.30 en het einde zal rond vijf uur zijn. Daarna is de prijsuitreiking in de tent.

Kortom een mooi weekend waarin er volop te genieten valt voor iedereen met een warm hart voor de paardensport, We hopen je te verwelkomen in Ysselsteyn.

Menwedstrijd Ysselsteyn 2016