Succesvoll Districtskampioenschap

In het weekend van 11 en 12 januari hadden wij voor het tweedemaal het Districtskampioenschap minimarathon. Op zaterdag hadden we weer een mooie groep bij de Jeugd waar er weer 6 naar de Strijd der Districten mogen om District Zuid te vertegenwoordigen. De daarnaast hadden we nog aardige groep die impuls wilde starten of gewoon lekker een rondje oefenen.

Zondag was het de grote dag voor de andere tickets voor de Strijd der Districten, maar ook het Districtkampioenschap. De brug was een uitdaging, maar de poortjes er voor waren nog vele malen moeilijker. Na de voorrondes te hebben gereden, werden er nog strakke/snelle rondjes in het finale parcours gebouwd door Pierre Sommers. Dit leverde toch nog wel wat verschuivingen op. Tijdens de finale, mochten alle winnaars nog een ererondje maken. Waarbij ze een luid applaus kregen van het aanwezige publiek. Spoedig daarna was binnen de prijsuitreiking en de uitreiking van de tickets voor de Strijd der Districten. Al met al een geslaagde dag.