Trainingsdag vaardigheid 9 februari

De vaardigheidwedstrijd in Merselo van zondag 10 februari is afgelast mede door te weinig inschrijvingen.Nu is er door een aantal leden aangegeven dat zij nog een vaardigheid willen rijden.

Daarom willen we op zaterdag 9 februari een vaardigheid parcours opzetten op het terrein bij manege den Umswing in Kronenberg. Hier wordt de leden de mogelijkheid geboden om een volledig parcours te rijden/ trainen. Voor eigen leden (en eventueel groom) zijn er geen kosten aan verbonden. Voor niet leden €5,=

Ook zijn er die dag 3 hindernissen opengesteld om te rijden, maar dit wordt apart georganiseerd door Grandhorse (Jeroen Houterman.) Je kunt je daar ook apart voor opgeven bij Jeroen.

Het is niet de bedoeling dat deelnemers aan de vaardigheid ongevraagd gebruik maken van de hindernissen en andersom.

Opgeven bij Wim Verhoeven wedstrijdsecretariaat@menverenigingpeelenmaas.nl

Aanvang vanaf 11 uur. (Afhankelijk van aantal deelnemers) En mits het weer het toelaat.

Mocht het onverhoopt door weersomstandigheden niet door kunnen gaan dan kunnen we op zondag 24 februari nog uitwijken naar de manege in Panningen. Maar dat hoort u t.z.t.