Menvereniging

Peel en Maas

Recreatie

Hier vindt u alle informatie voor de recreatiemenner.

Wedstrijd

Hier vindt u alle informatie voor de wedstrijdmenner.

Menlessen

Hier vindt u informatie over menlessen en de opleiding menbewijs.

Hier vindt u alle achtergrondinformatie over onze club.
Nieuwsberichten
Wedstrijdterrein Panningen is er klaar voor

Nadat we vorig jaar afscheid hebben genomen van ons wedstrijdterrein in Ysselsteyn zijn we in oktober gestart met de werkzaamheden aan ons nieuwe wedstrijdterrein in Panningen. Eerst zijn we begonnen met het perceel op te schonen en de ondergrond klaar te maken voor...

Jeugdmendag 1 april 2024

Een fantastische dag voor jong en oud in Baarle Nassau! De jeugd heeft de toekomst. Dus geef je op, ga kijken en geniet. Zie de flyer, opgeven via Mendistrict Zuid!

Welkom op onze website!
Menvereniging Peel en Maas heeft al meer dan 25 jaar lang ervaring in het organiseren van alle activiteiten in de mensport. Van koetsentochten, tot internationale menwedstrijden. Op ons fraaie terrein organiseren wij ook jaarlijks een impulswedstrijd in maart en een samengestelde menwedstrijd in augustus. In de winterperiode worden er doorgaans een indoor georganiseerd.

Voor geïnteresseerde menners organiseren wij op aanvraag ook cursussen voor het behalen van enkel-, dubbel en meerspan menbewijzen.  Eén van de hoogtepunten van onze vereniging is onze jaarlijkse menvakantie. Ieder jaar reizen we gezamenlijk met onze paarden en wagens een midweek naar een mooie menlocatie in Nederland. Ook bestaat de mogelijkheid om een recreatiemiddag of –avond te organiseren voor  een bedrijfs- of familie-uitje.

Neemt u voor meer informatie gerust contact op met ons secretariaat.

Historie

Door samenvoeging van de twee toonaangevende verenigingen N.L.A. en R.M.Y. in Noord Limburg is de nieuwe Menvereniging Peel en Maas ontstaan.

Met respect voor alle leden en een nieuwe opzet in deze vorm, hopen we voor de toekomst ons te kunnen verheugen op een groeiend ledenbestand en een bloeiend verenigingsleven. Binnen de vereniging is ruimte voor iedereen die de mensport een warm hart toedraagt.

Impulsmarathon Panningen

Oranjebitterrit