25 jaar heeft Menvereniging Peel en Maas gebruik mogen maken van het mooie wedstrijdterrein aan de Pottevenweg in Ysselsteyn. Het hindernissenterrein werd ter beschikking gesteld door de familie Keijsers. De omliggende terreinen van de familie Bos en Sikes mochten we ook altijd kosteloos gebruiken. Echter was dat niet voldoende om met name de samengestelde wedstrijden te kunnen blijven organiseren.

Door uitbreiding van bedrijven en verandering van eigenaren van de omliggende gronden werd het voor ons steeds moeilijker om de wedstrijden te organiseren. Na enkele jaren van oriƫnteren en dubben hebben we nu de knoop doorgehakt.

Menvereniging Peel en Maas gaat verhuizen!

Vanaf 2024 zullen onze wedstrijden plaats vinden in Panningen. Direct naast de manege waar we al enkele jaren onze minimarathon en dressuur/vaardigheid houden, hebben we enkele (bos) percelen ter beschikking gekregen. Nadat we een overeenkomst hadden gesloten met de grondeigenaren zijn we hier begonnen om een geheel nieuw wedstrijd terrein aan te leggen.

Met de inzet van een zeer gedreven team is het eerste perceel al gereed gemaakt voor de bouw van enkele hindernissen en zijn de hindernissen in Ysselsteyn afgebroken en opgeruimd. De komende maanden willen we in Panningen geheel nieuw ontworpen hindernissen plaatsen om een complete samengestelde menwedstrijd te kunnen organiseren.

We willen de grondeigenaren in Ysselsteyn bedanken dat we al die jaren gebruik hebben mogen maken van hun terreinen en danken tegelijk de grondeigenaren in Panningen dat we komende jaren hun terreinen mogen gebruiken.

Tekst gaat verder onder de foto’s

Data wedstrijden

Voor 2024 staan er meerdere wedstrijden op de locatie in Panningen op de planning. 6 en 7 januari wordt de indoor minimarathon gehouden. Het nieuwe wedstrijd terrein is dan vanaf de parkeerplaats te bekijken. Daarnaast staat 10 maart de impulsmarathon en 10 en 11 augustus de samengestelde menwedstrijd op de planning in Panningen.

Graag verwelkomen we jullie op ons nieuwe wedstrijdterrein!!

Voor een impressie van het nieuwe terrein zie de video hieronder