Beste menvrienden,

Met het einde van het jaar in zicht, willen we graag even stil staan bij ons verenigingsjaar van 2023. Het was weer een jaar vol succesvolle evenementen, waarin we samen mooie hoogtepunten hebben beleefd. Enkele leden mochten onze vereniging zelfs vertegenwoordigen op het Nederlands Kampioenschap, De Hippiade en het WK! Pierre Sommers werd vrijwilliger van het jaar en onze Ger en Ger haalden zelfs de Limburgse televisie! De recreantencommissie van onze club beleefde haar hoogtepunt tijdens onze jaarlijkse menvakantie.

Maar we hebben dit jaar ook afscheid moeten nemen van enkele dierbare leden die ons zijn ontvallen. Hun passie voor de mensport en hun bijdrage aan onze vereniging zullen altijd worden herinnerd en gekoesterd.

In 2024 het begin van een nieuwe toekomst van Menvereniging Peel en Maas. We nemen afscheid van ons wedstrijdterrein aan de Pottevenweg in Ysselsteyn. We hebben hier vele jaren grote meerdaagse menwedstrijden gehouden, mencursussen gegeven en feestjes gevierd. Maar ook voor andere verenigingen en familiefeesten activiteiten verzorgd. De grote verhuizing van ons terrein richting Panningen zal de toekomst van onze menvereniging bepalen maar vooral veilig stellen.

Terwijl wij ons alweer voorbereiden op onze minimarathon in het eerste weekend van januari 2024, willen we iedereen hele fijne feestdagen wensen. Laten we onze gezondheid koesteren en ons voorbereiden op een sportief en succesvol 2024!

We willen al onze volgers bedanken voor jullie betrokkenheid het afgelopen jaar. We hopen jullie ook in 2024 weer op onze activiteiten te mogen verwelkomen!