Afgelopen weekend werd in Panningen de jaarlijkse indoor minimarathon van Menvereniging Peel en Maas georganiseerd.

Zaterdagmiddag is er begonnen met een speciale rubriek voor shetlandpony,s. Hier gingen 14 combinaties van start. Daar zagen we mooie vlotte omlopen en diverse menners hebben hier hun eerste wedstrijdervaring opgedaan. Vervolgens kwam de jeugd in de ring. Er werd fanatiek gestreden en iedereen ging na een ereronde onder applaus met een leuke attentie naar huis.

Bij de impuls/jonge paarden werd weer veel ervaring opgedaan door de aanspanning/menner.

Het avondprogramma was voor de ruiters die hier hun snelheid konden testen of een keer kwamen kennis maken met deze discipline.

Op zondag kwam de eerste menner al om 9 uur het parcours binnen gereden. Gedurende de dag werd er fanatiek en sportief gestreden door alle menners. In de warme kantine kon de wedstrijd goed gevolgd worden. Rond 17.15 uur verliet de laatste aanspanning het parcours. We kunnen terugkijken op een mooi en sportief weekend! Wij willen graag de vele vrijwilligers en deelnemers bedanken. Zonder hun zou deze wedstrijd niet mogelijk zijn geweest!

Kijk voor de uitslagen op onze wedstrijdpagina.