Na de vele voorbereidingen op ons nieuwe menterrein zijn er afgelopen week onder zeer wisselende weersomstandigheden 2 hindernissen gerealiseerd.
In de regen werden gaten geboord en de buizen in de grond gezet. Deze hindernis wordt binnenkort afgewerkt met planken.
Voor de waterbak is de balustrade op maat gemaakt en geplaatst. Verder zijn de betonnen buizen gezaagd en op plaats gezet. Ook werd de waterbak al gevuld.
Wat zijn we trots op het resultaat!
Nu gaan we verder met het ontwerpen en realiseren van de volgende hindernissen.
Grote dank aan de vrijwilligers die op welke manier dan ook hier aan meegewerkt hebben om dit te realiseren!
